32+2 yim gece 4 den beri sancim var belim agriyor, kasiklarima cocuk vuruyor gibi ,rahimde baskı var adet olacak gibi ve ishal yapacak bisey yemediğim halde ishalim ve korkuyorum 😞Evde beni hastaneye götürecek kimse yok ,hastane de uzak esim de 1 saat uzak.baska şehirde çalışıyor akşam 7 de geliyor..Sizce ne yapayım şiddeti artarsa ambulans mi çağırsam?Ilık duş alsam parol içsem faydasi olur mu?