Kuzu vallah bilmiyorum 27+4 günlük hamileyim ve ben hic gitmedim bu ay kontrole bilmiyorum ya insallah bşr sorun yokdur cünkü her gitigimde yeni birsey cıkıyor korkuyorum cok stres oluyor taki korktugum veya asırı agrım olmadıgı sürece bu sekilde devam edigorum ayda bir kontorlerimi yaptorıp geliyorum