Pinarr35 Papatya02 evet oyle oluyor hatta sonraisnda da devam ediyor ama ilm ogrendigin zamanlar geldi gelcek bacak agrisi bel agrisi karin agrisi hepsi ayni oluyor ben 14 haftaligim hala ara ara oluyir
Pelinoz Papatya02 benim ilk gebeligimde regl yaklaştığı için sanciyor ağrıyor sanıyordum meğer hamile kalmışım bebek tutunmaya çalışıyormuş. Aynı regl belirtileri oluyor ilk ayda hasta olmazsanız 3 gün sonra test yapın benimki çıkmıştı testte.
Ozlem42 verdim yaaaaaa yarın çıkacakmış ultrasondan baktı gebelik görünüyor rahim ince ama kanda bakalım dedi ama görünmüyor dedi kese zaten yok sonucları bekliyorum eczanden test aldım negatif
Ozlem42 Moralim çok bozuk hala afet olmadım kanda gebelik ihtimal vermesemde çıkabilir dedi özel hastane olmasına ragmen hormon cihazımımız yok baska hast gönderiyoruz dediler yarına kaldı sonuc ama erken gebelik testi aldım tek çizgi