MihrimahVeAnnesi Kızlar covid ve tetanoz aşısı aynı anda vurulan var mı sağlık ocağı birini bir koldan diğerini diğer koldan yapcaz haftan geçmesin geciktirmeyelim dedi aile hekimi de sistemden baktı aynı anda olunabilir dedi ama çok tırstım 🙄
Belfam MihrimahVeAnnesi 24. Haftada sinovac 2.doz oldum bi hafta sonra tetanoz ilk doz oldum geciksin bişey olmaz 32. Haftaya kadar ikisini olman gerek
Mavi_- MihrimahVeAnnesi kaç haftalıksın canım aynı soruyu bende 3 hafta önce sormuştum en sonunda biontech vuruldum iki doz bitince 28.haftamda tetenoz vurulacam
Deryabelinay MihrimahVeAnnesi babam ise baslayacakti tatonoz ve covit aşısı istediler iş yerinden koca adama aynı zamanda vurmadilar 15 gün arayla gel demişlerdi bilemedim doktor dan doktora mi değişiyor hamilelik daha hassas bence doktorunuza sorun
MihrimahVeAnnesi Poyrazin_annesi Kadın doğumcu da 1 2 hafta yeter dedi ama bugün geldim sağlık ocağına aile hekimi baktı aynı anda olur hafta müsait dedi
MihrimahVeAnnesi Kızlar teşekkür ederim hepinize sağlık müdürlüğü ile görüştüm bakanlığın yayınladığı kılavuzuda okudum bir sakınca yokmuş yapılabilirmiş 😊 https://imgyukle.com/i/kLbBsp okuyabilirsiniz😊 Poyrazin_annesi Belfam Mavi_- Deryabelinay Asiye_89 busra5501 busra5501 Hayal_et07 Yektasmom nevarneyokk Poyrazin_annesi misirveannesi Gonul_1 rengarenkduduv Atubaaa İki farklı doktora da danıştık covid aşısı Ağrı yapabiir başka bir sorun olmaz dedi çok sağolun yinede kızlar ❤️
MihrimahVeAnnesi Deryabelinay Tanıdık bir doktor var sorduk vurulabilir dedi ama kendi doktoruma sormam gerek
busra5501 MihrimahVeAnnesi canım benim aile hekimim 14gün geçmiş olmasına rağmen vurmadı. Bakanlık 15 gün en az beklenecek diye sağlık ocaklarına yazı göndermiş.15 gün geçti öyle vuruldum kadın doğum doktorumda15 gün beklersen iyi olur dedi.
Belfam busra5501 sağlık ocağındaki ebe söylemişti sormadım ama ilk haftalar ve son haftalar kritik olduğu için belli haftalarda yapılıyodur herhalde
Lulikli busra5501 canım merhaba. Tetanoz belli dönemlerde kasılma yapabiliyormuş ve erken doğuma sebep olabiliyormuş. 32den sonra da muhtemelen o yüzden sıkıntı. Benim sağlık ocağım bana 16. Haftada gel demişti tetanoz için doktorum 20den önce gitme kasılma yapar kanaman olabiir düşük yaparsın demişti. Daha sonra 20. Haftamda ağrın kanaman yoksa ol dedi doktorum o şekilde oldum tetanozu
Hayal_et07 MihrimahVeAnnesi aynı anda vurulmayın bence ağır gelir ilaç içerken bile pimpirikli davranıyoruz. Kim alacak bunun sorumluluğunu?
Yektasmom Tetanozun haftası o kadar da önemli değil diye biliyorum ben, sorumlu hemşirem öyle söylemişti. Covid dozlarınızı olup bir iki hafta ara ile yaptırabilirsiniz, benim de denk geliyordu tetanoz aşklarını erteleyerek oldum o yüzden
misirveannesi MihrimahVeAnnesi benim doktorum ilk önceliğin covid aşısı olsun dedi. Sağlık ocağı ile görüştüğümde 2 hafta aralık olması gerekiyor dedi. Bu arada ben tetanoz yaptırmicam zaten hijyenik steril hastane ortamında dogum yapacağım için gerek görmüyorum. Eskiden evlerde doğum yapılır göbek bagı paslı makasla kesilir diye elzemmiş
Atubaaa misirveannesi merhaba canım beni sağlık ocağından tetanoz aşısı için aramadılar ve günüm geçmiş 32 gebelik haftasındayım ve olmadım doktorum olabilirsin dedi ama ben olmak istemiyorum sizin dokturunuz ne dedi tetanoz aşısı hakkında