Esasaf Selam arkadaslar.Hamile oldugumu ogrendigimden beri Kurukahveci Mehmet Efendinin kafeinsiz kahvesini iciyorum.Umarim bebege bir zarari yoktur.Sizler hamilelikte kahve tuketiyor musunuz?
Berrycherry Esasaf haftada 2-3 fincan içiyorum. Kafeinsiz kahve tüketmiyorum çünkü kahve kafeinden arındırılmak için kimyasal işlem görüyor. Bunun da zararlı olduğunu düşünüyorum.
Esssmom Esasaf ben uzun bir süre içmedim ama son aylarda koyverdim artık direk normal kahve içiyorum. Ama onun da tadını merak ettim. Diğeriyle arasında bi fark var mi acaba
Esasaf Esssmom Cok minik sadece belki kahve tiryakilerinin anlayabilecegi (benim gibi😂) bir fark var☺️ Ama koku renk hersey digeriyle ayni.
Esasaf Buna benzer bir sey daha once okumuştum ama tam olarak net bir bilgi degildi.O sebeple icerken hep acabalar oluyordu aklimda.Bilgilendirme icin tesekkurler🤗
Esasaf Pakedin uzerinde Swııs water yontemi ile kafeni alinmistir yaziyor.Yani yikama islemi uygulanmis.Buda en saglikli yontemiymis.bazi kimyasal uygulamalarda varmis ama bu kahve icin gecerli degil.O zaman kahve icmeye devam😄