Tansiyon hastasiyım gebelikte laclarimi bıraktım hiç tansiyon ilacı kullanmadım ama son 3 haftadır genelde hep yüksek çıkıyor surekli takıp altında tutuyoruz. . 32+6 günlük hamileyim. Bugün kontrolde doktorum riske atamam ciğer geliştirici yapacağız dedi. 2 doz şimdi vuruldum 2 doz 12 saat sonra vurulacagim . Iğne olupta bekleyenler nolur biraz rahatlatin.