kadifemsii futursuzbiri yerleşme kanaması olabilir bazen daha erken bazende bu haftalarda görülebiliyormuş . Ama net değilim tabi önemli birşey değildir umarım
blueberyy00 futursuzbiri normal de olabilir olmayada bilir gidip muayene olsan iyi olur kese etrafında kanama felan varsa lekelenme olabiliyor dönem dönem doktor ilaç başlar önlem olarak
honeyland futursuzbiri canım haftan etken yerleşme kanamasıda olabilir Allah korusun düşük de olabilir istersen yine bir görün acil Den
blueberyy00 futursuzbiri yani bana sorarsan kimi kese yani kanamalarda hiç kanama vurmuyor dışarı bunu böyle anlamak mümkün değil için rahatsa sorun yok ama lekelenme olmuş önlem amaçlı gidebilirsin doktor da bakar normalse normal der yoksa Progestan başlayabilir iğne vurabilir tekrarlaması diye her risk demek sürekli kanama olduğunda olmuyor
Nesibefirdevs Bence acilden değilde direk muayene alın doktorunuza görünün. Yerleşme olabilir ama yerleşme adet zamaninizin yakınında olur. Muhtemelen vücut sinyal veriyor ağır kaldırmayın uzanmayin