HacerNurlgeenAy İyi akşamlar 22 haftalık hamileyim ve kızıma işimde karar veremiyoruz Asel Neva Eslem İkra Buğlem Yardımlarınızı rica edemiyorum arkadaşlar 👼👼👼
SalihaTelli HacerNurlgeenAy aslında benimde Belis hoşuma gidiyor aşkın işk meyvesi, ama eşim Melis olsun ozaman diyor kararsızıs 😑😑❣💕 hayırlısı bakalım 🙏🏻
Rabia88 HacerNurlgeenAy isimler kulağa hoş geliyor ama anlamları da önemli bazı isimler Arapça diye konuyor ama dinimizce uygun olmayabiliyor bildiğim kadarıyla Buglem İkra bunlardan biri Eslem in de tam olarak anlamı yok Esleme diye geçiyor Kur anda Asel in anlamı çok güzel bende kızıma düşündüm ama eşim istemedi 🤔
BurcuEsiklii HacerNurlgeenAy canım ben de 22 haftaligim ve bi kızım olacak ismini duru düşünüyoruz 😊senin saydigin isimlerden de buglem hosuma gitti 😍
Deletedmom9885 Asude ismi nasıl sizce bu ara aklima takıldı da 😊 aslında karar vermistim kizimin adına ama bakalım🙂 asuu diye seslenmek azraa diye seslenmekten daha yumuşak geliyo sankii
dorukayra alya beren yada beren ela ikisi arasında kararsisiz bi karar veremedik ya en zor isim bulmak galiba 🤔🤔
Deletedmom9885 http://www.mamontenka.com/2012/08/anlami-yanlis-bilinen-isimler.html?m=1 Bence buraya bir bakın.
HacerNurlgeenAy Arkadaşlar teşekkür ederim yorumlar için evet çok zor isim bulmak biz ilk günden beri asel Neva diyoruz ama tabi kararsız kaldık net olarak fikirlerinizi öğrenebilir miyim 🤗🤗🤗 bebek süsü hazırlayacağım hiç birşey yapamıyorum isim olmadığı için
Ezgim10 Kızlar merhaba 4-5 haftalık hamileyim ama kasıklarımda ağrı var ara ara ve karnım sanki 3-4 aylık hamileymişim gbi şiş bu normalmi neden kaynaklı olabilir sizce ?