Deletedmom_5 Ben de emzirirken aşı oldum doktorum yapılan bilimsel araştırmalar sonucu anne sütünden bebeğe antikor geçtiğini yani emen bebeğin annesi aşı olduğu için koronaya karşı bağışıklığı olabileceğini söylemişti iki doz yaptırdim. Zaten şu anda sağlık bakanlığı da hamileyim dahi asi yaptırmasını söylüyor