Cagladrt 35+6 hamileyim çok kararsız kaldım artık aşı olmam gerektiğini düşünüp ilk doz aşımı oldum, bu haftalarda benim gibi aşı olan varmı acaba ? Yan etkisi ne hamilelerde
Mrvweeeeee Cagladrt bende o 32de falan oldum bsey olmadi yan etkiai falan yoktu kolim bile agrimadi gec kalmissin ama birwz daha erken olsaydn keske 2 asi vuruldukten sonra 2 hafta sonra etki ediyomus ozamna dogum yaparsn herlde
emfa1803 Cagladrt biontech oldum 22 haftamda. Sadece kol agrısı oldu bide hafif mide bulantısı oldu yarım saat kadar gectı