Crnnn7 nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Eskişehir’de Turgay bey var ayrıntılı ultrason için ,tavsiye ederim,down sendromu belirtiler çok fazla olup sağlıklı doğanlar da oluyor,hatta ikili taramada da yüksek risk çıktı arkadasımın,ve fetal dna yaptırdı temiz çıktı,siz de bence başka doktorlara daha gidin ama sakın strese girmeyin,bebek üzülmesin:) herşey güzel olacak inşallah