Kızlar 14 haftalık gebeyim ve 2 tane bel fitigim var normalde çok ağrıması olmazdı ama 2 gündür çok agriyo benimki bide soğuklarda da çok agriyo her şeyi yapıyorum ama kesinlikle geçmiyor tutuldum resmen 2 yasinda da bi oğlum var, önerebileceğiniz bi egzersiz veya yöntem var mi ağrıları azaltmak için 🥰