Eyll123 https://resimyukle.link/i/4N5nw6 değerlerimi lütfen yorumlar mısınız? Yüksek mi fsh. Nasil düşürebilirim.
semranaksu283 Eyll123 benim fsh 19 du doktorum sadece tüp bebek yapabilirsin demişti tüp bebek yaptım şuan 33 haftalık hamişim inşallah senın az değerin düzelir diye düşünüyorum bir doktora danış
Bfduam Eyll123 dağ ile ilgili yorum yapabilirim, daha yüksek değerle bile hamile kalan var, akin ol, cok yüksek bi değer değil bu ve bu hormon değişken, stres yükseltiyor, diğerleri hakkında fikir sahibi değilim. Umarım yorumlar gelir.
Eyll123 Bfduam Allah razı olsun. Ağlıyorum değerleri gördüğümden beri :( amh daha çıkmadı. Çıkınca yazarım.
Mrv1007 Eyll123 canım fsh sorunu bende de olmuştu ama bende tam tersi yüksek değil olması gerekenden daha düşüktü. O süreçte doğal yöntemleri ararken Ender Saraçoğlunun fsh düşürücü bir karışımı olduğunu görmüştüm, bir de hayıt tohumu içenleri çok okumuştum, tabi bitkisel de olsa kafamıza göre içmek tehlikeli ama okuduklarımı paylaşayım dedim, sen de bir araştır istersen 💕
Deletedmom15262 Fsh 10 üzeri olunca yüksek sayılır sizinkide sınırdaTsh 2 nin altında olmalı yani çok yüksek deği. diğerleri için de yanlış bilgi vermiyim🌸
Bfduam Eyll123 benim senden çok daha kötü, Allah istedi mi rezerv azlığına rağmen oluyor, burda cok arkadaş var öyle kalan. Ağlama umutsuz vaka değilsin🌷
Bfduam Eyll123 çok çok daha kötü değerlerle hamile kalan var sakın bozma moralini şimdiden. Dr un yorumlamadı mı durumu ve ne dedi muayenede, ne zamandır düşünüyorsunuz?