sonunda taburcuyum 2 gündür doğumu engellemeyr calsıyolar cok sükür taburcuyum ikiz gebeyim doktor 34 ü geç yeterli dedi bol bol istirahat verdi ben cok gezdim sanırım 5 cm acıklıgım oluşmuştu acil yatış verildi ciger gelistirici yapıldı suan iyiyim cok sükür🙏🏻 anne olmak cok zor gerçekten lütfen bol bol dinlenin ben hiç dinlenmedim hep gezdim sıkıntıdan