Nunu29 Merhaba kizlar benden bu sabah 3-4 damla su aktı azcik yapişkanlığı vardı, renksizdi. Neden ola bilir? çok korktum((( bebeğin suyu ile alakalı olurmuki?
Annenaz Nunu29 benim de oluyor bugün yine oldu. Önceden de oluyordu. Bebeğimin suyu iyi çıkıyor. Doktor idrar tahlili falan istedi enfeksiyon için ama enfeksiyonum da çıkmadı. İki üç damla kadar geliyor ama çamaşırım ıslanıyor. Ben de merak ediyorum .
Tugcevemercimek Nunu29 bendede olmuştu doktor korkma olur dedi akıntıdır dedi bu haftalarda öyle su filan olmaz demişti
blueberyy00 Nunu29 ay o bende de oluyor bir anda yoğun bir akıntı hissediyorum bı bakıyorum şeffaf su gibi ama yapış yapış gibi o yüzden su değildir diye düşündüm ben ama bilemedim 🤷🏻♀️
Zhraagk Bendede hep vardı canım endişelenme sadece ayaklarını sıcak tut 31 haftalığım hala var hep var her gün iç çamaşırı değiştiryorum doktoruma dedim tahlillere baktı sıkıntı olmadığını söyledi 😊
Nunu29 blueberyy00 aynen ya yapiskanligi oldugundan birazcik rahatlandim ama insan bi dusunuyor neden acaba
blueberyy00 Nunu29 tamam canım yazarım mutlaka ama unutmam inşallah giderken şunu sorarım bunu sorarım diyorum doktor diyor varsa sorun sor ağrıyan yerimi söylemeyi unutuyorum çıkınca aklıma geliyor 😂😂