ipekkrn01 Arkadaşlar nezihi bey normal doğumu destekliyor mu? Bu konuda bilginiz var mı? Doktor bana başta destekliyorum dedi ama duyumlarım o şekilde değil. Bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi?