Merhaba hanımlar. Covid dolayısıyla 5 gündür karantinadayım. 2 gündür dişeti ağrısı çekiyorum. 20lik dişinn üzerindeki et parçası şişmiş çok ağırıyor. Gece uyuyamadım. Özele gidip insanları riske atmak istemiyorum. Ama 9 gün dahada napacağımı bilmiyorum ölürüm bu ağrıyla herhalde. Böyle bi durumda napılır bilmiyorum ki