Defne23 Merhabalar hanımlar, Transfer yaptıralı 8 gün oldu. 2. Denemem bu. İlkinde hamile kaldım. Yalnız 9. Haftada kalbi durduğu için aldırmak zorunda kaldım. İlk transferimde bir sürü belirti vardı. Ama bu transferimde hiç belirti yok. Hatta erken gebelik testi yaptım o da negatif sanırım tutmadı. Benim durumumda olup gebe olan var mı?
Dykdyk Defne23 Bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. 2. Denememde tuttu. Her iki denemede de hiçbir belirtim olmadı. Kan testini bekle bence idrarda negatif olup kanda pozitifi gören çok insan var
Defne23 Dykdyk o kadar moralim bozuldu ki erken gebelik testi negatif çıktı. Göğüslerim bile ağırmıyor. Dua edin bana lütfen 😔
Dykdyk Benimde erken gebelik testin negatif çıkmıştı 9. Günde ucuz testten yaptım öok silik ikinci çizgi çıktı oda ikiz olduğu için bence ikiz olmasaydı oda çıkmayabilirdi. Hakkında hayırlısı olsun inşallah tutunmuştur. Kaç embriyo transfer edildi