Bebegimile Kızlar 37 haftaliga doktor sezeryan dedi belden uyusmali düşünüyorum ama korkularim cok napicam bilmiyorum
Meleklerimmm3 Bebegimile bende cuma günü ikinci sezeryanımı olcam korkma Allah kolaylığını verir 🙏😇 her şekilde gelecek bebiş ama normal ama sezeryan korku çok normal ama bumuymuş diyeceksin 🥰
Deryaisra Bebegimile yarın ikinci sezeryan olucak ilki zor olmasına rağmen şuan hiç korkum yok çünkü ne yaşarsan yasa bi anlık gelip geciyo sakin ol stres yapma bebisi düşün 😊
Bsra-tasan06 Bebegimile hiç kokrmaa bende ilk gebeligimde sezeryan olmuştum çokda memnunum. Sık sık yürümeye çalış ne kadar sık yürürsen o kadar hızlı ayaklanırsın. Eve geldikten 3 gün sonra yardım olmadan kalkıp yatıyordum geziniyordum evin içinde çok şükür
Ruyalaralemi Canım hiç korkma belden uyuşturuyorlar zaten benimde 35+5 oldu 20 sinde doğum olucak daha erken gelmezse tabi ciğer ignelerini tamamladık ekimin 19 ve 20 si 2 şer doz bu benim 3 sezeryanim olucak
Deryaisra Bebegimile ilk doğumum genel oldu bunda spinal olucak genel anestezi yaşamış biri olarak söylüyorum biraz ağrın oluyo uyanırken spinal dogumuda yarın bu saatlerde yaşamış olucam yazabilirsem tecrübelerimi anlatırım 😂
Bebegimile EylulHifaa bebisin suyu az riske atmayalim dedi doktor zaten son 1 bucuk aydır her an dogum olabilir diyordu doktor daha fazla tutmayalım dedi
Bebegimile Bsra-tasan06 ayy darısı başıma inşallah haftaya bebisim kucağımda tekrar buraya yazarım inşallah ❤️😊
Bebegimile Deryaisra yaaa ay cok heyecanlı akışına bırak haberlerini bekliyoruz cok rahat geçer inşallah ❤️😁
Zeytin20 Bebegimile şuan şöyle omzuna dokunup kızzz korkma korkma demek istedim 🙈 çünkü korkma benim 2. Doğumum olacak ilki zorunlu sezaryen oldum. Misler gibi geçti. Doğum yaptım 1 gün sonra hastaneden çıktım ve ayaklandım 🤗 34 aylık oğlum var ve iz bile kalmadı
Bebegimile Zeytin20 dikisler yüzünden böyle oturamamaktan, yatamamaktan korkuyorum inşallah ben de cok rahat geçiririm ve burda böyle yazabilirim ❤️❤️😊
Zeytin20 Bebegimile bi kaç gün sadece kendiniz oturup kalkamıyorsunuz ama pozisyonunu buluyorsunuz. Gerçekten korkulacak değil . Ben hiç bişey hatırlamıyorum acı çeksem hatırlardım sanırım 😂
Zeytin20 Teusa estetik yapıştırma yapıldı üstü. Nasıl deniliyor bilmiyorum. Doktorum çok iyi bi hoca. İz kalsın isterdim bende olacak en güzel iz çünkü. 😍