DuruMiray Dün doktora gittim ve geçen hafta tek embriyo 6.haftada yani dün birtane daha 🙃resmen şok oldum böyle bişey yaşayan bar mı?
Acemi_anne61 DuruMiray Hakkınızda hayırlısı olsun benimde sonradan meydana çıkan bir kesem olmuştu ama bebek yoktu sonra kese kendiliğinden kayboldu 🤷🏻♀️ bazen böyle oluyormuş Allah gönlünüze göre versin inşallah
merakliblog DuruMiray benim de öyle oldu çoooook güzel bi histi😍 kesede tek göründü 6.haftada kalp atışı için gittiğimizde çiftti ağlama krizlerine girdim o anda🙈
Emralyaseminot DuruMiray Merhaba benimde ilk gittigimde keseyi gördü ikinci gittigimde ise ikiz gebelik dedi iki tane kese gördüğünü söyledi şuan 20.haftamdayım ikiside erkek detaylı ultrasona kaç haftalikken gitmiştiniz bana yardımcı olurmusunuz
Meriiih Yaa ben yaşamadım ama bence çok güzel bir şey yani ben çok mutlu olurdum heralde🥰🙈 tebrik ederiimm♥️
DuruMiray Birde gelişmeye bilir dedi doktor kaybolabilirde dedi kalbi atmıyordu haftaya tekrar gel mutlaka dedi😞
DuruMiray MelisaMila diğeri gelişti kalbi atıyo ama sonradan meydana çıkanı zar zor gördü alttan baktı hatta ama yine yoktu kalp atışı
DuruMiray Amin inş kalbi atmayan gelişmezse diğerine zarar verir mi ddm doktor da bişey olmaz dedi🤷🏼♀️
Acemi_anne61 DuruMiray aaa cok enteresan onu bilmiyorum kii ama diğerine zarar vermez kaybolup gider eğer kalp atışı olmazsa diye düşünüyorum üzülmeyin
BusraBilgin Emralyaseminot Merhaba detaylı ultrasona bir 12. Haftada girmemi istedi dr ikili tarama testleri doğru çıkmadığı için ikizlerde birde 21. Haftada girmemi istedi iki kere girdim yani çok şükür Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🙏🏻