Cagladilekoglu Merhaba hamişler isteğe bağlı sezeryan olan varmı? Süreç nasıl geçti neler yaşadınız 😊
Senayyalcin Cagladilekoglu İsteğe bağlı spinal sezeryan oldum 1 ayda ayağa kalkabildim ama her insanın vücudu farklı tabi 😊
Ozgu_momy Cagladilekoglu İsteğe bağlı Sezaryen oldum pişman değilim sorunuz varsa siz sorun cevaplayayım
Merinosunannesii Cagladilekoglu 6 ay önce isteğe bağlı spinal oldum eve çıktım 2 3 gün sonra her işimi kendim yapar oldum
Ozgu_momy Cagladilekoglu Ağrı kesici veriyorlar 12 saatte bir içmem için onu içtim öyle aman aman bir ağrım olmadın. Sezaryen sonrası uyuşukluk geçince yürüyüş yaptım bolca ama abartmadan genel olarak 1. Haftamda gayet iyiydim
Cagladilekoglu Merinosunannesii gerçekten mi benim hem isteğe bağlı hem değil gibi yani normal doğurmam zor biraz sağlık problemlerinden aslında yaparım ama korktuğum için isteğe bağlı gün aldım korkuyordum herkes kalkamazsın edemezsin göbeğin kalır diye korkutuyo
Merinosunannesii Cagladilekoglu göbek için kalır kalmaz birşey diyemiycem ama kalkamazsın diye birşey yok ne kadar çabalarsan o kadar çabuk ayaklanırsın
Ozgu_momy Yasmnce ben spinal oldum genel anestezi hakkında fikrim yok ama Hemşireyim mesleki olarak spinal öneririm