Alpertunga Aramızda emziren anne muhakkak vardır diye düşünüyorum. Acaba covid aşısı bebeği emzirirken oldunuz mu,olduysanız hangisini oldunuz
Esraali Alpertunga ben 1 aylık doğum yaptığımda biontec oldm hemenede emzirdim bebged e gecsin diye sadece kolum agrıdı o da hemşireden kaynaklı eli agır yaparken bile acıdı 2. dozunu da bu ay olucam inşalah korur bende kendimi korudum
Pamugunannesi1 Alpertunga 2,5 aylık oğlum var kovit geçirdim bundan sebep oğlum 35+3 haftalıkken doğduk zor bir süreç geçirdim. Fakat aşı olmaya korkuyorum yan etkilerinden dolayı o psikolojik sorunları tekrar yaşamak istemiyorum.
Birgul Alpertunga biontech oldum 3 aylık falandı bi sorun yaşamadım 1-2 saat kadar emzirmedim biraz kol ağrısı ve eklem ağrısı oldu o kadar ☺️