Okaradeniz Kizlar ben simdiye kadar yandan acilior die next2me almaya niyetliydim 6-7 ay icin.Bugun arkadasim sallanan bir park yatak al.Next2me kullanilmior bebek surekli senle yatior arti sallanmayam bi yatak ise yaramior dedi.Siz nasil yaptiniz.insan yaninda yatirmaya da korkuor bebegi.ancak sole bir durum da var park yatagi da baslarda kullanamiossun.Sizce ne almaliyim? Size yapilan tavsiyeler ne yonde
bollysena Okaradeniz ya bende hala cok kararsizim o sepetli kucuk besiklerden alsam 6 7 aya kadar kullaniliyormus sonrasi cop bende en azindan büyüyene kadar kullansin diye park yatak düşündüm daha mantikli geldi bana
deletedmom734 Okaradeniz arkadaşım bundan almış çok memnun Tommybaby 2018 Baby Crib Sepet Beşik https://m.trendyol.com/#!/tommybaby/tommybaby-2018-baby-crib-sepet-beşik-p-2815473 Çok güzel sallanıyor elim ayağım oldu dedi bende next2me bakıyordum ama hem kullanım süresine göre ücreti fazla hemde sallanmıyor
Fulyag Okaradeniz anne yanı almayı düşünüyorum zaten 6-7. ayında oda yapmayı planlıyorum o zaman büyüyen beşik alacağım
begumge Okaradeniz 2 kademeli park yatak alırsanız doğumdan itibaren kullanırsınız. Hatta önce anne yanı yapar sonra da odasına götürürsünüz. Ben baby&plus park yatak aldım çok memnunum
Littlemisssunshine Aynı şeyi düşünüyorum haftalardır. Nedt to me yi inceledim. Çok küçük. 50ye 90 gibi bir boyutu var. Çocuk 6 aydan sonra kullanamıyor. O yüzden park yatak almakta karar kıldım. Joie excursion and rock almaya karar verdik. Hiç değilse 2 yıl kullanır. Doğumdan itibaren de kullanılıyor park yataklar. Kademesini yukarı alıyorsunuz. Ben park yatakla birlikte sedir beşik de alacağım. Oda yapıyorum bebeğe çünkü. GündüLeri park yatakta geceleri de kendi beşiğinde uyutmak niyetim.
Kelebek1 Anne yanı yataklarının 60*120 modelleri var ayrıca kademe sayesinde yaş olarak da 4 yaşına kadar kullanımı da mümkün sallanan modelleri de var arkadaş tavsiyesi üzerine böyle bişey almayı düşünüyorum