eses58 adetten sonra gel demişti bana yeniden estrofem verdi kalınlaşma olmadı hemen koyacakti yoksa . Şimdi yarın yeniden gidecek dün adet oldum . Tutmadiktan sonra bı işlem yapılmadı . Ama senin aklında soru isaretin varsa embiriyolari genetige gönderebiliyorsun ama biraz pahalı tabiii . Neden tutmadığını söylemiyorlar benim doktorum bı yerden sonra nasip dedi Allah isterse olur biz vesile oluruz anca ddi . Ve evet kimyasal sayılmıyor canım malesef . Çünkü adet döneminde bazı kadınlar baktirsa bile hormonların etkisiyle HCG yukselirmis . Ben transfer den sonra yarım doz ovitrelle vuruldum . Onun içinde de HCG hormonu varmış . O yüzden pozitif çıkmış bende yani iğne etkisiyle 7 ymis sonucum