Hamilelikten önceki kışı bir kez hasta olmadan geçirdim, hamilelikte iki ay içinde ikinci kez soğuk algınlığı oldum hanımlar. İlkinde kanda hafif enfeksiyon vardı augmentin kullandım yarım kutu. Şimdi yine yeşil akıntın var diyip augmentin verdi doktor. Bu antibiyotiğin zararı olmadığını biliyorum kadın doğumcuma da danışmıştım ama ikinci kez kullanacak olmak üzüyor :( hamileliğinde birden fazla antibiyotik kullanan var mı benim gibi ? 21 haftalığım bu arada