Merhaba kızlar hayırlı günleriniz olsun inşallah.. Adetime 1 gün kala çok az miktarda kahverengi renkte akıntı gibi bi şeyler geldi.. Adetim vakti de yaklaştığı için umursamamıştım. Fakat adetim günü yine aynı şekilde az miktarda geldi.. Ve bu gün adetim 3 gün gecikti.. Yerleşme kanaması yaşayanlar adetine kaç gün kala ve nasıl yaşadılar yardımcı olabilir mi?
Ve bu gebelik olursa 2.olcak inşallah 🤲🏻
Fakat ilkinde bariz belirtiler vardı. Çok sık idrara çıkmak vb gibi. Ordan anlamıştım zaten. Ama şu anlık bi halsizlik dışında bir net belirtim yok? 2.gebeliği olanlar ilkine görr nasıldı belirtileriniz?