12eylul Fatma29 orası pandemi hastanesi kullanılmıyor canim çok nadir randevu açıyorlar ben ilk hamileligimde gidiyordum hüseyin hoca cok iyiydi
Fatma29 12eylul ben randevu aldım sanırım hüseyin hocaydı ama orası hakkında hiçbir bilgim yok buraya sormak istedim bende doğum felan olmuyor mu acaba
12eylul Fatma29 dogum yok canim pandemi gelmeden oncede dogum yoktu burda keşke olsa hastane cok temiz ve doktorlari ilgili ama maalesef yok :)