Merhabalar güzel anneler oğluma madre bebekden isim nakışlı tulum yaptırdım şapkasını biraz çok hafif yamuk işlemisler çok ilgili çıktılar tekrar yenisini yapıp göndermişler çok memnun kaldım aslında öyle kullanacakdm ama site ilgi alaka nasıl diye bildirdim çok guzel ve kibar ilgilendiler sayfa hem güvenilir hem ürününün arkasında duruyor yaptıracak olanlara tavsiye ederim 👏👏👏MADRE BEBEK 👍