2 yaşında olucak dogdugunda kızım yazın gezme hayalleri kuruyorduk yetememezlik korkusu belkide kızım küçük onunla yeteri kadar ilgilenmezsem die korkuyorum bide emiyor memeye düştü iyce nasıl bırakcak kara kara düşünüyorum Rabbim kolaylık versin inşallah vardır onun Bi bildigi diyorum