2 isim koymak zorunda değilsiniz eşimizle ortak bir kararınızda var neden 2. İsim için zorluyorsunuz ki çocuğun doğmadan kafasını karıştırmaktan kimlikte kalabalıktan başka birşey değil bence sınavda kodlarken ayrı sıkıntı söylerken uzun uzun ayrı sıkıntı