5+5’teyim iki gündür karnımda böyle tık tık bi şey hissediyorum, atıyor elimin altında resmen küçük boş süt kutusu koyup video çektim eşime gönderdim ben mi yanlış görüyorum yoksa böyle bi şey pıt pıt atıyo gibi mi diye. 😁 bebeğim olabilir mi sizce? Yoksa kas seğirmesi gibi bir şey mi? Yoksa ben mi hayal görüyorum saçmalıyor muyum? Bir de bu cidden bebekse sizce normal mi benim hissetmem ?