merwemerwe Bütün doğum yapan kadınlara doğum parası verilir hanımlar. Alın paranızı. Sgk veya bagkurlu olanlarınki doğum parası değil zaten. Rapor ücreti.
marbling10 Melekss44 doğum parası derken 300₺ lik yardımı soruyorsanız bilgim yok. Ben arkadaşa raporla alakalı bilgi vermiştim aslında diğer konuyu bilmiyorum kusura bakmayın