Ortadoğu hastanesinden almıştım çok kötü hastane resmen paralı devlet hastanesi doktordanda memnun kalmadım renkli ultrason kağıdı vermiyokar maliyetli diye hangi devirde yaşıyoruz. Sözleşmeyi iptal ettim nakit verdiğim oaranın yüzde otuzunu kestiler haksız kazanç sağlıyolar üstelik tek tek tetkiklern parasını aldılar fatura dahi vermediler tetkiklere fazla fazla para kesmişler sağlık bakanlığına şikayet ettim ayrıca maliyeyede şikayet ettim