Ezelaleyna Kızlar dün ada çayı aldım aktardan adam doğuma gidceginde iç dedi şimdi içersen hemen doğum yaparsın dedi ben eve gelince içtim gece ağrım oldu ama geçti günde kaç bardak içmem lazım 39 hafta olduk bu gün bu arada
Babys_mom Ezelaleyna 1 haftadır içiyorum kasılma bile yok😅 ebe önermişti doğum hazırlığı için başladım
Selin12- Ezelaleyna yani bildiğim kadarıyla 2,3 bardak içtiğiniz ödem sokturuyor buda doğumu başlata bilir
Asudeprenses Ezelaleyna hemen başlatmiyor cnm ,keşke baslatsa 😀günde 2 fincan içebilirsin,ama sadece çay yetmez ,tempolu yürüyüş yap ,ılıktan biraz sıcak suda otur,merdiven inip çık, o şekilde hızlandır😉
Betl Ezelaleyna İlk gebeligimde 38 de 2 cm açıklık vardı günde 1 bardak içmeye başladım 39 da iki bardak ama 40+1 de geldi 😄 bende işe yaramamisti