Mujde0808 Gunaydin kizlar dun dogurucam diye post acmistim saat 3te yatirildim 7 cm acilma ile 36+1 bu arada sancilarim da cikiuor nstde ama yeterli degil bu saat oldu hala acilma ayni sizce doktor ne yapabilir
Kaderx Mujde0808 sümmessebileyesserah zikrini çek. Doğum anında ikinmada zikret. Abesesuresi20 ayet meali: sonra ona yolu kolaylaştırdi. Rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayır duası zikret anlamı: rabbim kolaylaştır zorlastirma rabbim hayirla sonuçlandir.
Mujde0808 Tugce-ylds bebegimin daha zamani oldugu icin suni verilmedi ekstra bisey de yapilmicak taburcu edildim artik kanama veya suyum falan gelirse gelicem 😕
Mujde0808 muges44 40 haftaya zamanı var ama erken dogum da değildi 2 hafta ondeydi zaten acilmam da nasil oldu bilmiyorum 6 cmde kaldi eve geldik bizde
muges44 Mujde0808 Aman dikkat et baya ileri çünkü açılman 7 cm açılsam evde beklesem daha ne isterim😂sancıların sıklaşır sıklaşmaz git mutlaka