ilahabvaaa Merhaba tatlı anneler, hamiləliyinin 5. Haftasindayim ama qrip oldum. Bəbəyim için endiseliyim. Hamiləlik döneminde qribe yakalanan anneler var mı aranızda? Nasil atlattiniz ve bebek için bir zararı oldu mu?
Seliinnn Ihlamura bal ve limon ekleyip iç Ilık suya bal ekle iç Sıcak çorba iç İsteğe bağlı zencefil zerdeçal kabuk tarçın ve limonu kaynat içine bal karıştır iç Bir haftadır böyle yaptım şuan daha iyiyim
Cilek_16 Valla ben de 1haftadır garibim iyileşmek şöyle dursun dahabda kötüleşiyorum 28hafyalık gebeyim dün acillik oldum. Bize gelen birinden kaptım inanın beddua etmemek için kendimi zor tutuyorum böyle insanlardan nefret ediyorum madem hastasın gelme Allah’ın belası