Okaliptus Bugün 34+1 de kontrole gittik. Yaklaşık 20 gündür gidememiştik çünkü korona atlattık. Bebişim iyimiş hamdolsun. Kilosu 2650 dedi doktorumuz. 2 hafta kadar önden gidiyor dedi. Sizin bebişlerin bu hafta kilosu kaçtı yazar mısınız? 👶🏻🤗🤗🤗
Pelbaby Okaliptus bnmde tam 34+1 de 2700 uydu doktor tontiş ama saglıklı dedi sonra 36+1 de gttik en son 3286 dedi ,bakalım bugun gidicez 37+1 ne dicek cok merak edıyorum saglıklı olsunlarda sorun degil sanırımm😅
Seraykrblt Okaliptus her bebeğin kilosu annesine göredir doktorun ne dediği önemli olan burda belki okuyup kendiyle kıyaslayan anneler olabilir bence sorulmamalı canım 🌸
Feriyecrin_annesi Okaliptus bende 34 haftam da gittiğim de kilosuna 2400 dedi bir hafta önden gidiyor demişti doktorum. Gayet güzel bence kilosu canım. Önden gitmesinin de bir sakıncası olmadığını söyledi doktorum.
Momlife1 Okaliptus Benimde kızım 34+1 de 2600 dü Allah sağlı versin tontiş bebeklerin bakımı çok daha rahat oluyor ablası gibi 40 haftayı beklerse 4 yakın doğacak 🍀inŞallah
Gulipek34 Okaliptus 34+5 haftalıkken gittim. 2800 dü kilosu. Doktorum haftasıyla kilosunun uyumlu olduğunu söyledi.
Okaliptus Bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşaAllah🤲🏼 38 bitince hemencik sağlıkla gelsin istiyorum bakalım nasip🥰👶🏻