MbsN Hello kizlar bu haftalarda normalmi acaba 2 3 gun oncesinne kadar hareketlerini net bir sekilde hissederdim son 2 3 gundur cok hafif hissediyorum doktorum bu haftalarda aslinda daha cok hareketlenme oldugunu soylemisti 🤷🏻♀️ Icim rahat degil 🤦🏻♀️
deletedmom1242 Canım senin normalmi bilemiyorum inslalah bilen biri cevap verır ama bende durumumu yazayım post açmama gerek kalmasın bari , bebegım 28 haftalık 1 hafta önce kontrolüm vardı iyi herşey yolunda dedi doktorum ama 2,3gündür günde sadece bir defa hissedıyorum çok hareketli bi bebekti şimdi yok çok merak edıyorum bu haftalarda normal mi acaba 1 saat daha oynamasa acile gidip baktıracam çoktan gıtmıştım ama hep pimpirikli insan oldugum için bu sefer yapar diye bırsey yoktur dıye bekledım inslalah ıyıdır kuzularımız🙏🙏
MbsN deletedmom1242 bende gitmeyi dusunuyorum ama her gitigimde hastaneye yatiriyolar artik kafayi yemek uzereyim bu yuzden gitmiyorum bende sicaktandir diye dusunuyorum ama icim rahat degil 🤦🏻♀️
deletedmom1242 MbsN sende acile bi görün canım iyiyse tembelliğinden yapmıyorlar demek🙈hiç olmassa içimiz rahat eder böyle bekleyıncede kafayı yıyor ınsan karnımı oynata oaynata bi hal oldum uyan uyan dıye yalvarıyorum resmen 🙈
Nezahat Sabırlı olun kızlar azıcık uyusun büyüsünler normaldir bunlar bendede öyleydi şimdi 31 hafta uyutmuyor geceleri
deletedmom1242 Nezahat insallah biz boşyere evham yapıyoruzdur canım🙂dedıgın gıbıdır benide uyutmasın minnoş😊🙈🙏
deletedmom1242 Yok canım çok şükür gıtmeme gerek kalmadı yürüyüş yaptım uzandım oynamaya başladı baya🙏Bugunde 2,3 defa taptı hastaydım ona bagladım yapmamasını Gine azalırsa giderim ama şimdilik yapıyor az çok kuvvetli olmasada 🙏sen gittin mi peki yada hareketleri eski haline döndümü
MbsN deletedmom1242 Ben bu gn gidicem canim hala cok hafif ve az haraket ediyor ve ayni zamanda bir yerde toplaniyor kasilma galiba 🤦🏻♀️
deletedmom1242 MbsN git git canım üzerinde dur mutlaka birşey yoksa bile için rahat eder haber ver mutlaka merak ederım inaşallah iyidir kuzucuk🙏🙏
Pamukdeniz Kızlar birde yerleri daraldıkca hareketler kısıtlanıyor bu yüzden en kolay şekilde bebeginiz iyi mi anlamak için nabzınızı ölcebilirsiniz Hamile bir bayanda nabzı 70 ile 90 arasıdır içiniz rahatlar belki dinlenirken bile 75 falan atar 😇
deletedmom1242 Pamukdeniz aynen canım öyleymiş gerçekten 😊allahım sağ salim kucagımıza almayı nasıp Etsın inslalah🙏
OzenMeryem Çikolata gibi tatlı şeyler yiyin bol bol su içip ayaklarınızı uzatıp dinlenin o zaman hareketleniyo genelde 😊 bide artık belki yeri daralmaya başladığı için de hareketleri yavaştan azalmıştır.
deletedmom1242 OzenMeryem inanin hepsini yaptım ama tık yok 2,3 gün yapmayınca korktum çok şükür bugun iyi bebegım yaptı buda bana yeterli hastaydım oda yorgunmuş demek 🙏insllah arkadaşın bebegıde ıyıdır bi sorun yoktur eski haline döner minnoş🙏
MbsN deletedmom1242 yarim saaten fazla incelediler 🤷🏻♀️ Once kalp atislarini 20 dk kadar kontrol ettiler sonra ultrason yaptilar benim plasenta yukarida duruyormus ve bebek pozisyon degistirince plasentaya vurdugu icin Ben hissetmiyormusum Cok sukur Hersey iyi 🙏🏻 Ve tatli yemek hic bir sekilde yardimci olmuyormus doktora dedim tatli yedim dedim soguk su ictim hareket yok dedim doktor dalga gecti okumayin interneti dedi 😁
OzenMeryem deletedmom1242 ayy aman çok şükür hepsi iyi olsunlar 😊🙏🏻 Benim de bi gün öyle olmuştu insan bi anda çok panik yapıyo gerçekten 😐 Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 😊💕
deletedmom1242 MbsN çok şükür canım benim 🙏çok sevindim iyi olsunlarda yeter, gercekten öyle tatlı felan fayda etmıyor etse benimki ne ederdi yemedıgım şey kalmadı canı ısteyınce yapıyorlar😀🙂