Tospiikkk canım benim yaşanmış biri olarak söylüyorum. Öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşaAllah 😘 ve bebeğe gelince hiç 2 saatmiş yok 4 saatmiş onlara bakma ben doğduktan sonra getirdiler bebeğimi sürekli emzir dediler fazla önemsemedim kendi uyanmasını bekledim hiç uyanmıyordu, aynı zamanda kan uyuşmazlığımız vardı buda ekleyince sarılık yükseldi bebeğimi benden alıp 2 buçuk gün yoğun bakımda kaldı. Size tavsiyem sürekli kaldırmaya çalışın ve en uyanması için kulaklarına dokunun, altını açın yanaklarına dokunun memenizin ucunu ağzına koymaya çalışın. Mamaya sakın alıştırmayın eğer verirseniz de enjektör var onunla hem göğüsünüzün ucunu ağzına koyun hemde kenerdan enjekte ile mama takviyesi yapın sakın biberon kullanmayın ona alışırsa sizi emmez yazıktır ❣️