Bsra_Ahmt Kızlar selam bacak aramda kaşıntı var uyuyamıyorum. Daha önce doktoru bu kremi veren varmı ya ?33 haftalık hamileyim bebeğe zararı olur mu?
YrtswnArkn Bsra_Ahmt merhaba bende de mantar oluşmuştu kullandım 25 haftalık hamileydim bı zararı olmamıştı :)
saykoogg Bsra_Ahmt bana bikini bölgesindeki kaşıntı ve kızarıklıktan dolayı doktor vermişti o kremi bi sorun olmaz kullanın
Sdadmrbas Bende ara ara kaşıntı olur ve kullanıyorum elim ayağım diyebilirim. 28+2 bu arada bu zamana kadar bir yan etki yada sorun yaşamadım