miranbeyinmothersi MMmerve_ çok zpr tıbben. İlk gebeliğim 20dem sonra çok çok az hissettim , 23 yavas yavas hissediyorum
MMmerve_ Volkitolki bıkac gun once sert bı vurus hıssettım ıkı defa oldu dedımmacaba hıssetmeye basladımmıkki
Eceguldemir55 MMmerve_ ilk gebeliğimde ilk hareketi 16 da hissetmiştim şuan ikinciyi de 14 hafta içinde hissettim tabi ki çok şık değil cok nadir oluyor 🥰