Tynyldz ben üç kere yaşadım bir de benim üçü de tüp bebekti canım seni çok iyi anlıyorum ama Allah'a teslim ol nolur üzülmemeye çalış kimyasaldan sonraki aya hemen hamile kalan o kadar çok insan var ki sende öyle olacaksın inşallah dualarımda olacaksın