Eveeett sonunda ben de doğurdum. Sonunda dediğime bakmayın. Miniğim 37+1 de bize katılmak istedi. Dün gece inanılmaz bir bel ve kasık ağrısıyla zarzor uyudum. Sabah kalktım. Hayat çok normal. Anneme kahvaltıya gittim hatta. Normal ayaktayken bacaklarımdan aşağı su boşaldı. Önce çişimi mi kaçırdım dedim ama sonra da gelmeye devam etti. Tutamıyorsunuz ve gerçekten bildiğiniz su. Eve gittim, duş aldım. Hastaneye geldik 3.30 gibi. Çatala çıktım. 3 cm açıklık suyun azalıyor hemen yatış dediler. Sancıları bir noktaya kadar gayet güzel karşıladım. Ta ki açılmam durana kadar. Yaklaşık iki saat açılmam hala 6-7 cm olunca ve bebeğin kafası aşağı oturmadığı için boşa sancı çekiyoruz doğru ameliyathaneye dendi. Meğer sıpamız kordonuna dolanmış o yüzden aşağı inememiş. Tam 5 saat o kadar sancı boşa gitti. Spinal yapılırken bile sancım vardı çok bitap düştüm. Hatta uyudum ameliyathanede. Anestezi doktoru sürekli dürttü. Dedim uyuycam iyiyim 😂 Sonra mis kokulumun sesi geldiiii. Doktor muayenesini yaptı yanıma getirdiler. Allahım böyle bir koku yok. Cennetten düşmüş resmen. Tam saat 20.59da 3120 gram, 50 cm doğdu kızım. Sütüm de hemen geldi. Normal doğum olsun diye çok hazırlanmıştım ama kısmet değilmiş. Sadece dikişlerim sızlıyor şu an onun haricinde iyiyim. Bebeğim de iyi dünyalar benim.
Spinalden korkmayın. Keşke o kadar sancıyı çekmeseydim diyorum şimdi. Hepinize hayırlı doğumlar versin rabbim. Sorularınız varsa alırım ❤