Kizlar aksamdan beri kasilmam oluyor herzamanki gibidir diye gecistirdim ama yatmaya yakin daha fazla olmaya basladi dus aldim gecmedi hatta alirken baya zorlandim.lavaboya gittim azonce afedersiniz klozette oturamadim kasilmadan zar zor kalktim yatarken ayni sekilfe esim yatirdi yardm etti.dakla tuttum ama 10 dk da bir olmafi tuttuktan sonra.yatakta sagdan sola desteksz donemiyorum.batisma var cok.bebek toplanti iyice cok sert.39+3 suan yarin kontrl var sez. Mi normal mi konuscsz.bebegim kanalda başi girdi son 10 gundr.mesela suan mesaji yazarken rahatladm bi gecti gibi ama harekt edince bianda basliyo ya da dururken samci gbi.bu neden olablr acaba dogum sancisi degildir dmi