Şu an 15+1 günlük hamileyim. 15 kasım da kontrolümüz var ama ben sabırsız olduğum için başk bir doktora gidip cinsiyet öğrenmek istedim. Doktor bana cinsiyet oluşmamış dedi. Bu nasıl olabilir ki? Normal mi bu? Göstermedi dese anlarım da cinsiyet oluşmamış ne demek? Siz ne zaman öğrendiniz hamişler. Sevgiler..