Kızlar doğum yaptım. 38+6 oldugum gün doğum gerçekleşti. İnsanın doğuma giderken her duruma kendini hazırlaması gerekiyormuş. Aksilikler oldu ama çok şükür bebek de ben de saglikliyiz :) dün akşam yürüyüşe çıkmıştım ara ara ağrım oluyordu ama yalancı sancidir deyip önemsemedim. Geceye doğru biraz arttı ama yine yattim uyudum. Sabah 6′da ağrıyla uyandım, eşime söyledim. O da ise gidecekti istersen gitmeyim haber vereyim dedi. Bu ara doğumum olacak, diğer günler seni cagirmakta cekinirim şimdi git ben saat tutar sana mesaj atarım dedim. O gidince duşa girdim rahatlayamadim. Sancilarda mesaj atmaya başladım ve kısa kısa ama sık aralıklarla düzenli sancılar gelmeye başladı, kısa sürede 4 dk ya dustu aralar ve eşim işten geldi. Hastaneye gittik meğer 3-4 cm açıklık oluşmuş. İşlemler bitince doğum odasına alındım ama nst de sancılarım 80 civarında çıkıyordu canım çok yanıyordu suyumu patlattilar ve çok koyu mekonyum aktı yani bebek kakasını yapmış. Hemşire ve ebe hemen doktoru aradı ve sezaryen olmasına karar verildi. Doktor acikligima baktı. Mekonyum çok sancı yapar ama hızlı açar dedi ve baktı 6-7 cm açıklık gördü. Siz sezaryen için dogumhanede hazırlık yapana kadar bu Bebek normal doğar dedi. Ve beni doğum odasından hemen dogumhaneye aldılar. Benden çok önce dogumhaneye gelenlerden daha erken doğum yaptım çünkü acılmam çok hızlanmıştı. Doktor kesik atmaya gerek görünmüyor dedi atmadı ama bebek çıkarken her yere yırtıklar yapmış bu yüzden baya dikiş atıldı. Bebek doğduğunda kaka içinde yeşil çıktı bana vermeden bebek bakim odasına alındı. Ama kuvoze girmeden yanıma getirildi çünkü bebek kanala girdiği için kakasını yutmamis ağzı aşağı bakıyormuş. Kız bebek, 50 cm ve 2890 Gr doğdu. Çok şükür ikimiz de iyiyiz. 11:30′da geldim hastaneye 13:45′te doğum oldu :)