Merakliduygusal Kızlar 36*2 haftayız. Bebeğimin Fl boyu yani üst bacak boyu 2 hafta geriden geliyor, biraz kısa minyon olacak bebeğiniz dedi doktorumuz. Sizde böyle bişey oldumu?
rgk Merakliduygusal Benim de detaylı ultrasonda çıkmıştı bacak boyu kısaydı. kendi doktoruma da bir iki sordum genetik dedi. eşim ve ben de çok uzun değiliz zaten. üstünde durmadım sormuyorum artık. sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil. bizim doktorumuz da minyon olacak diyor. normal diyorum.
Alp52 @Merakliduygusal benimde ilk gebeliğimde doktor kafasının büyük olduğunu söyledi 1 hafta ileride dedi çok korkmuştum ama ultrasonda 1 2 hafta oynamalar olabiliyomuş 3 haftadan fazla olması riskli olabilir demişti bana doktor