1999luanne Neden yalan olsun ki? Domolunkini kullanıyorum gayet memnunum. Renklilerle içine bazen siyah atıyorum. Bir iki parça oluyor bekletmemek için, garanti olsun diye 2 mendil atıyorum. Biri daha açık kalıyor onu başka yıkamada tekrar kullanıyorum. Bu zmana kadar renkler konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım.