Asssrl Nihat beyle tüp bebeğe başlayacaktık. Benim ümidim kalmamıştı artık. 2 Düşüğüm de vardı. Ona gittim folik asit başladım. Bir ay sonra gel dedi. Rahim filmi çekelim dedi. Bir dahaki aya hamile olduğumu öğrendim☺️☺️Tam umudum kesildiği anda oldu. 28. Haftadayım.