Kbra237 Adaduru34 2-3 günde bir hastaneye kontrole gidiyorum nasıl oluyor anlamıyorum ama bir yükseliyor bir azalıyor günde 3-4 litre su içiyorum
gozdekrks Kbra237 bende aynı durumdayım 2 3 günde bir çağırıyorlar geçen hafta azdı sonra toparlanmis dediler bu hafta yine azmış…… 😶
Kbra237 Adaduru34 bana da 33. Haftamda erken doğum olabilir dedi 4 doz ciğer geliştirici vuruldum bol su içtim 2-3 günde kontrole gidiyorum yarın 38 haftalık oluyoruz kontrole de gidicem bakalım ne dicek
Kbra237 Adaduru34 ara ara düzeldi 9 oldu 13 oldu 8 oldu 5 oldu hee bu arada cuma günü tontirik kızımı doğurdum 😍😍